سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام

 باز شرمنده هستم ...چون به دلایل مختلف نتوانستم مطالب بیشتری در وبلاگ بگذارم.قصد داشتم که از22 بهمن...و اردوی  کربلای جنوب  و اردوی جهاد علمی در بشاگرد و ..... برایتان بنویسم.حقیقتاً فرصت مناسبی  حاصل نشد. شاید هم من تنبلی کردم ..بگذریم شاید در آینده فرصتی و رغبتی به دست آمد

فعلاً دو مطلب

 اول این که به این وبلاگ هم سری بزنید با این توضیح که 

 یکی از دروس تخصصی دانشجویان رشته ی معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات   ورودی 83  دانشگاه امام صادق(ع)  در نیمسال جاری (نیمسال دوم سال تحصیلی 85-84)  درسی است به نام "روانشناسی اجتماعی" که توسط استاد محترم    جناب آقای دکتر حسام الدین آشنا ارائه می شود.اهمیت این درس در مجموعه ی دروس رشته   و   نیز  اهتمام استاد محترم در جهت تشویق دانشجویان به فعالیت های جنبی و اقبال دانشجویان به انجام این فعالیت ها ما را بر آن داشت که به پیشنهاد خود ایشان و با همکاری و مشارکت دانشجویان اقدام به راه اندازی وبلاگ روانشناسی اجتماعی نماییم.

          ما در این کلاس ابتدا با بررسی کتب موجوددر زمینه ی روانشناسی اجتماعی کتاب "روانشناسی اجتماعی با نگرش به منابع اسلامی" را به عنوان کتاب درسی انتخاب نمودیم.هدف اصلی از راه اندازی این این وبلاگ تلاش در جهت سازماندهی و ارائه ی فعالیت های کلاسی مربوط به این درس می باشد.ما دراین وبلاگ که مدیریت آن به عهده ی اینجانب مهدی یوسفی است ضمن ارائه ی چکیده و خلاصه ی فصول کتاب گزارشی از سایر فعالیت های جنبی دانشجویان را ارائه خواهیم کرد.برای ارتباط باما و طرح نظرات می توانید با پست الکترونیکی m.yousefi@isu.ac.ir در تماس باشید.

   

                                        و دوم

 خبری در مورد پروفسور مولانا که فقط تیترش را می گذاریم.چون قبلاً چند تا مطلب در مورد ایشان گذاشته ایم دیگر مختصر می نویسیم آن هم با تاخیر که بعداً حرف پشت سرمان درنیاورند....؟؟؟!!!!!

 

     

بزرگداشت علمی پرفسورحمید مولانا در آمریکا

دانشگاه امریکن واشنگتن طی کنفرانسی به مناسبت بزرگداشت علمی پروفسور حمید مولانا از  خدمات فرهنگی وی در سطح جهانی تجلیل کرد.                   چرا اینقدر غمگین.....!!

منبع خبر: خبرگزاری فارسی                            

               


نوشته شده در  یکشنبه 84/11/23ساعت  2:45 عصر  توسط مهدی یوسفی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
تغییر آدرس
بدون شرح
دوباره سلام
یک شروع دوباره
این هم فیلمشون هست؟؟؟